Sipariş iptali, iade ve değişimler

Siparişimden/Üründen vazgeçmek istiyorum, nasıl iptal edebilirim?

Sipariş ettiğiniz ürünü elinize geçmeden iptal etmek istiyorsanız bir talep oluşturarak departmanlar seçeneğinden "İade Etmek / Değiştirmek İstiyorum" seçeneğini seçerek tarafımıza bildirebilirsiniz.

Kargo sırasında Kutusunda Ezilme Yırtılma Veya Kırılma gördüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.

Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

 

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Siparişiniz elinize ulaşmış ve iptal etmek istiyorsanız:
Anlaşmalı YURTİÇİ KARGO ile tekrar ürünü Yavuz selim mah 1002. sok no:8/a Bağcılar / İstanbul adresine gönderiniz. Promosyonlu ürünler alındığında, ürünle birlikte mutlaka promosyonu da gönderilmelidir. Ürün mutlak suretle orijinal ambalajı ile birlikte iade edilebilir. Aksi taktirde iptal işleminiz yapılmayacaktır.

Siparişiniz elinize ulaştı ve kısmi iade yapmak istiyorsanız: 
İade edeceğiniz ürünü anlaşmalı YURTİÇİ KARGO ile Yavuz selim mah 1002. sok no:8/a Bağcılar / İstanbul adresine gönderiniz.

İade bilgisini mutlaka "İade Etmek / Değiştirmek İstiyorum" departmanını seçerek tarafımıza talep olarak göndermeniz gerekmektedir. Kısmi iadelerde kargo ücreti iade edilmeyeceği unutulmamalıdır.

Ayrıca iade edilen ürün/ürünlerin toplam bedeli, ilgili siparişin toplam tutarından düşüldüğünde, kalan meblağ KARGO ÜCRETSİZ olan 100 TL altında kaldığında; iade tutarından kargo ücreti düşülerek, kalan meblağ iade edilir.

İptal ettiğim siparişin ücretini nasıl alırım?
İade işlemi tamamlandıktan sonra eğer kredi kartı ile ödeme yapmışsanız iadeniz 3 (Üç) iş günü içerisinde bankanıza bildirilir. Kredi kartı iadelerinde iadeler bankanız kurallarına göre iade edilir. Eğer taksitli alışveriş yaptıysanız bankanız bu işlemi her ay taksitler oranında yapabilir.

Diğer ödeme kanallarını kullanmış iseniz İptal işleminden 3 (Üç) iş günü sonrasında hesabınıza iade edilir.

 

Ürünü Nasıl Değiştiririm?
Ürününüzü sebep belirtmeksizin on gün içerisinde herhangi bir kargo ücreti ödemeden değiştirebilirsiniz. Gönderimler mutlaka anlaşmalı YURTİÇİ KARGO  ile yapılmalıdır. Aksi durumda PetBurada kargo ücretini ödemez. 


Değişim yapmak istediğiniz ürün ve değişimini yapmak istediğiniz ürünü bir talep oluşturarak tarafımıza bildiriniz. Değişim için YURTİÇİ KARGO ile Yavuz selim mah 1002. sok no:8/a Bağcılar / İstanbul adresini kullanınız. 

Kapsam Dışı Sözleşmeler - Bu Yönetmelik hükümleri; 

- Son Kullanma Tarihi Olan Ambalajı Açılmış Ürünler

a) Hijyenik ürünlerin hiçbir sebeple iadesi yoktur.(ambalajı açılmış kedi yada köpeğinizin bedenine temas etmiş olması)

b) Kedi tuvalet ürünleri ( Ambalajı açılmasa dahi!)
c) Tırnak makası, fırçe, tarak gibi kolay kontaminasyona uygun ürünler( Ambalajı açılmasa dahi!)
d) Tek kullanımlık ürünler.
e) Göz, kulak damlası gibi ağızı açıldıktan sonra kullanım süresi olan ürünler.
f) Külotlar ve pedler.

g) İsimliklerde değişim ya da iade yoktur. 

h) Havlama Önleyici Eğitim Tasması değişim ya da iadesi bulunmamaktadır